Uppdatering

Hej. Jag var på Vivvis student igår och kom fram till att jag aldrig har längtat så mycket till den dagen som då. Det var mycket trevligt och massor av god mat. Jag, E och P gick därifrån vid åtta och gick hem till E där H kom strax efter. Sedan blev det en promenad til en mataffär för godisköp (jag kände mig dock duktig och inte köpte något) och därefter gick jag hem och slängde mig i säng klockan tolv och vad jag vet slockanade jag dirket. Så nu är jag utvilad och har skickat in en uppsats i Psykologin som jag precis har gjort färdigt.

Nu ska jag fortsätta att plugga psykiatri och sätta mig ute i gräset på en filt nu och njuta av det varma, soliga och härliga vädret innan jag ska på bröllop samt till farmor & farfar på kalas.

Ha en härlig dag
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0