Smile

Hej. Jag kom precis hem från en mataffär efter att ha handlat massor av varor, jag ska baka. En långpanna kärleksmums(/snoddas/saras kokoskakor eller vad ni kallar dem) till imorgon då det är kamratstödjardag på min skola. Kamratstödjarna ska bjuda på kaka för att lätta upp stämningen som är lite grå just nu. Imorgon ska jag även börja med att göra en tårta som pappa ska ha med sig till sitt jobb på fredag då han fyller år. Jag köpte pressent till honom idag, det blev en deo och rakvatten/parfym på The Body Shop, jag blev medlem hos dem idag och har redan fått erbjudanden om att köpa tre varor och betala för två samt en gratis makeuprådgivning. Kanon. Dessutom har jag fixat lite små ärenden idag så nu har många tunga saker släppt från mina axlar.

Idag fick jag reda på tre betyg: MVG i medicinskgrundkurs samt Omvårdnad och jag kan få MVG i matte B om jag får det på mitt sista prov. Härligt, men det känns som att jag kan vara värd det efter alla pluggtimmar som jag har lagt ner på att nå betyget.
 
Nu är det dags för smetvärlden- mums!
Kramar  

Här skulle jag få massagen i Thailand, behöver det nu också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0