Pluggandet tar aldrig slut!



Äntligen är jag färdig med min yogauppsats. Den blev ganska bra, jag är nöjd men beskrivningarna var luddiga och jag hoppas verkligen att jag har fattat det hela rätt. Tidigare idag var E här för att ta bilder på mig när jag gjorde olika yogaställningar som jag skulle ha i arbetet- ni kanske förstår flummigheten som uppsatsen består av. Hur som helst nu är den skickad och jag ska sätta igång att plugga Naturkunskap, prov imorgon. Först ska jag baka Scones, magra med grahamsmjöl samt koka en kopp te innan jag slå upp böckerna. Idag är det Desperate Housewives, önskar att jag hinner att titta lite på det. Får se om jag kan..men jag åker buss imorgon (inte cyklar som idag) och då hinner jag att plugga-eller?

Imorgon åker jag till landet direkt efter skolan. Jag ska vara där över helgen, det ska bli jätte härligt att komma dit och bort från allt. Läntar! Det är så härligt att få vara ute i naturen nu när det är så fint väder, så helgen kommer att bestå av promenader och kanske solning samt plugg. Vem vet, blir det varmt kanske det första doppet för i år kan ske.

Hoppas att ni har haft en bra dag
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0