Ängel


Åh, äntligen fredag! Jag gjorde precis klart alla nationellaproven för i år och det känns som om den tyngsta stenen har lyft från mina axlar. Ni vet hur det är, leendet finns på läpparna och allt kommer att lösa sig. Helt underbart. Det känns nästan som om man är en liten ängel. Denna känslan borde finnas oftare..

I eftermiddag ska jag gå på stan på jakt efter en klänning med M och O och sedan blir det en fika. Kvällen ska jag tillbringa med H, det blir mys och film.

Igår var jag och mamma på IKEA. Jag tycker verkligen om att gå runt där och kolla på alla saker, provsitta alla soffor och äta lite mat samt dricka kaffe. Det blev lite köpt, inte några mängder utan bara några ljuslyktor, skålar, glas och ett nattduksbord till landet. En lagom ansträngande torsdag.

Hoppas att ni får en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0