Sommarlov

Idag fick jag sommarlov! Efter att ha lyssnat klart på tal, sjungit alla de obligatoriska sångerna som måste vara med på en skolavslutning och kramat några lärare (några av dem skulle sluta och en klass grät floder då deras klassföreståndare sa hejdå) fick vi gå, blev dock lite ledsen när rektorn poängterade att sommaren är kort och att när vi kommer tillbaka till skolan den 17 Augusti så börjar alla prov, inlämningar och redovisningar om igen. Hursomhelst så vill jag inte grubbla mer över det utan njuta på mitt lov, som jag inte har fattat att jag har än. Det blev även en sallad, kaffe och cookie för mig och tjejerna på vårt lovcafé. Smaskigt. Nu är det dags att fixa tårtorna som jag bakade igår och sedan blir det en film för min del, troligtvis What happens in Vegas jag har även plnaerat att ta en promenad om det slutar att regna.

Hoppas att du får en lång och bra sommar, lev i nuet och tänk inte på höstens arbete!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0