Glad Midsommar

Igår mådde jag mycket bättre efter en nap och mat. Jag var hos H på kvällen på en grillfest/välkommsmiddag för hennes vän från USA samt att Hedvig kom hem efter ett år i Paris. Jag åkte med Hedvigs föräldrar till flygplatsen för att hämta henne, och lättnaden samt välbehaget var stort när vi såg henne. Jag hade tänkt mig att dte skulle kännas annorlunda när hon följde med hen till H men det var som vanligt, det känndes som om hon hade varit borta i några veckor.

Hoppas att ni får en bra midsommar
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jossegoss! Läste att du vill ha mer kommentarer på din blogg så här får du en:)

Jag saknar dig, ska vi inte ta och ses snart...vill inte vänta ändå till alingsås:/

jag har också en blogg nu! Har precis gjort den men jag ska jobba på att vara aktiv med den:)

Massa pussar<33

2009-06-29 @ 23:52:33
URL: http://annacurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0