Flytt

Idag flyttar min kära bror till en tvåa tillsammans med sin flickvän. Så nu är jag det enda barnet hemma, lite vemodigt är det trotsallt. Inte ha någon att slås med, inte ha någon att skylla saker på och inte ha någon som retas. Tråkigt. Efter middagen bär det av till flytten som har varit i full rulle under hela dagen, nu är det bara några flyttkartonger kvar.  

Idag i skolan gjorde jag det sista provet, fick reda på olika betyg och fixade med studenten som är imorgon. Jag är med i studentkommitén och fick tillsammans med Olivia samt skolsköterskan i uppgift att göra iordning blommorna- vi överträffade verkligen oss själva. De blev riktigt fina. Jag lägger ut en blid på dem imorgon. Blåste även ballonger och kom fram till att jag är värdelös på det, men fnissigt och flummigt var det.
 
Dags för mat, hoppas att ni får en bra eftermiddag
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0