Dagen

Dagen har varit intensiv! Jag kom precis hem från The studio där jag, L och H var och tog bilder samt belv sminkade. Det var riktigt kul, en perfekt sysselsättning på helgen. Dock blev jag lite sur när jag inte fick se mina bilder för att jag inte var 18 år och inte hade med mig målsman. Typsikt.

Nu är jag dock bara trött, åt precis och hamnade i en matkoma. Så efter en nap ska jag träffa L inne i stan och sedan bär det av till en picknick-festival (vi ska lyssna på bandet Elefant som tydligen ska spela bra sommarmusik och har bandmedlemmarna gått på L:s skola så hon var lite nyfiken) i Kåltorp. Picknicken för våran del kommer att bestå av cookie och godis- lördags mys!

Hoppas att ni har en bra dag
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0