Dagen

Picknick festivalen igår var riktigt bra. Jag och Linn skulle, som jag skrev tidigare, se på Elefant. Det är ett band som går att beskriva med sex ord: sjukt snygga, bra ös och sist men inte minst söta texter. Så tänk er en underbar kväll med min kära kusin, en filt och lite godis. Det var min kväll. 

Just nu sitter jag här, framför datorn, lyssnar på musik och tänker på hur skönt det är att inte behöva göra några läxor. Det var många månader sedan som jag inte behövde plugga på helgerna. Så skönt. Idag kommer O, A och M hit. Vi ska fika (A hade tydligen lakris ballerinor hemma, en nyhet som låter lite skum) och sedan blir det nog en promenad också. Jag ser fram emot en lugn och behövlig dag. Det kan bli ett yogapass ikväll, har dock inte bestämmt mig om det är värt att åka till F&S för att ha ett pass som man inte blir svettig av dock mår man bra i själen efteråt..Vi får se hur det blir.

Hoppas att du också får en bra dag
Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0