18 år

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år... Idag fyller jag 18 år. Vilket betyder: myndig, vuxen, körkortet kan snart tas, barer och nattklubbar osv. Idag var en stor dag, när mina föräldrar väckte mig i morses blev jag lite förvirrad och förvånad innan det smälte in att det var min födelsedag. Efter att ha öppnat paketen, ätit lite tårta och suttit i sängen med mamma och pratat var det dags för en dusch innan Risk 1:an som jag hade idag. För er som inte vet så är det kursen om alkohol, droger och trötthet då man kör bil. Det var en bra kurs, en go grupp människor och en rolig lärare. Alla blev godkända och jag tror att alla hade en riktigt trevlig dag. Sedan bar det av hem igen där det blev släktkalas klockan halv sju, vilket gjorde att jag bara hann dra på mig en klänning och sminka mig innan de första gästerna kom. En mycket lyckad kväll som slutade med pressent öppning, E och P kom förbi och ännu mera tårta. Nu är jag mätt och mest av allt trött. Helt slut. Men, ja, jag har haft en mycket perfekt dag som har varit min, bara min. Det kommer lite kort imorgon.

Hoppas att ni också har haft en bra dag
Kramar och kärlek från en som klassas som vuxen flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0